GaraAzkenak - Paperezkoa - English Edition  |  Le Journal
EUS | ES | FR | ENG
 » PAPEREZKOA
  -Aurkibidea
  - EuskalHerria
- Jendartea
- Ekonomia
- Iritzia
- Mundua
- Kultura
- Kirolak
 » AZKENORDUA
 » ENGLISH EDITION
 » DOSIERRAK
 » DOKUMENTUAK
 » IRUDITAN
 » HEMEROTEKA
 » Produktuak
Gara > Idatzia > Jendartea 2006-12-10
Elektrizitate sarearen gabeziak
Argindar sarea mendixkak ezin gaindituz dabil oraindik
2004an Lapurdiko zenbait herritako argindar sarea hobetzeko lanak egin bazituzten ere, ekaitzak diren aldi oroz, mozketak izaten dira bereziki Nafarroa Beherean eta Zuberoan. EDF enpresak dioenez, Ipar Euskal Herriko geografiak oztopo anitz sortzen ditu, eta berritze lanak oso garestiak dira. Sindikatuen arabera, berriz, EDF enpresa pribatu bihurtzearen ondorioz, obra horiek egiteko baliabiderik ez dute ematen.
Europan energiei buruzko gogoeta bideratzeko ordua
Garapen eta Hautetsien kontseiluak AHT linea berriaren alde, baina baldintzekin
AHT linea berriari buruzko eztabaida publikoa bukatzekotan dagoela-eta, Garapen eta hautetsien biltzarrak urtebetez gai horri buruz egindako gogoetaren berri eman zuen atzo. Egitasmoa aztertzen jarraitzearen alde agertu zen, baina baldintzak jarri zituen. Besteren artean, lurralde antolaketa kontuan hartzeko eskatu zuen.
Piden respeto por la vida y la libertad de los animales
La organización Todos Somos Animales considera fundamental cuestionar la relación que los humanos mantienen con los animales. Asegura que la raíz del problema radica en el especismo, por el cual los humanos discriminan a los animales. La organización se concentró ayer en el Boulevard donostiarra y hoy lo hará en la capital navarra, coincidiendo con el Día Internacional de los Derechos de Todos los Animales.
Esperan concluir hoy el vaciado de combustible del arrastrero encallado
Los depósitos de aceite y combustible del arrastrero francés encallado en la playa de Saturraran, tras soltarse de su amarre en el vecino puerto vizcaino de Ondarroa por los fuertes vientos del viernes, comenzaron a ser vaciados ayer a la espera de que se tome una decisión sobre su rescate. Por otra parte, los vehículos tuvieron que utilizar ayer cadenas en la NA-1370, a partir del kilómetro 21, mientras en Araba se puso en marcha el plan de viabilidad invernal.
Herido en un accidente ocurrido en la A-8, en Bilbo
Detenido por circular por la A-15 en sentido contrario
Opositores al vial de la Txantrea acusan a Barcina de «manipular»
Vecinos de Intxaurrondo piden el cubrimiento total de la vías
La Asociación de Vecinos de Intxaurrondo IZBE ha exigido una vez más que el Ayuntamiento realice un cubrimiento integral de las vías que atraviesan el barrio y critican que el proyecto del parque Txaparrene se haya realizado sin la opinión de los vecinos. La asociación tiene previsto realizar una recogida de firmas y se manifestará el próximo día 20.
  CopyrightGara | Kontaktua | Norgara | Publizitatea |  rss