GaraAzkenak - Paperezkoa - English Edition  |  Le Journal
EUS | ES | FR | ENG
 » PAPEREZKOA
  -Aurkibidea
  - EuskalHerria
- Jendartea
- Ekonomia
- Iritzia
- Mundua
- Kultura
- Kirolak
 » AZKENORDUA
 » ENGLISH EDITION
 » DOSIERRAK
 » DOKUMENTUAK
 » IRUDITAN
 » HEMEROTEKA
 » Produktuak
Gara > Idatzia > Jendartea 2007-01-17
El metro conectará desde el sábado a 50.000 portugalujos a la metrópoli
La llegada del metro a Portugalete, a partir del sábado, conectará a cerca de 50.000 vecinos de la villa jarrillera al área metropolitana de Bilbo, suponiendo un nuevo hito para el transporte público más utilizado en Euskal Herria. El resto de medios deberán modificar su oferta para adaptarse a los nuevos tiempos.
Baionako eta Biarrizko hautetsien hitzak kritikatu ditu Leiak
La basura espacial cae al Pacífico
Que el mar se puede convertir en un gran vertedero es algo que ya no sorprende. En el fondo marino se han ido acumulando navíos desde la antigüedad y, ya en tiempos más modernos, más de un arsenal nuclear. A las costas llegan diariamente caudales fluviales con todo tipo de contaminación. Pero lo que sí sorprenderá a muchos es saber que en las fosas oceánicas se puede encontrar chatarra espacial.
La CHE sitúa las cuencas del Irati, Arga y Ega en situación de emergencia
En su Plan Especial de Actuación en Sequía, la Confederación Hidrográfica del Ebro (CHE) recoge que, al igual que los pantanos de Ullibarri-Urrunaga, también las cuencas de los ríos Irati, Arga y Ega se encuentran en estado de emergencia debido a la escasa cantidad de agua que fluye por sus cauces en comparación con otros años.
Harrera tokien sarea osatzen jarraitu nahi du Uda Lekuk
Irakaskuntza zentroetatik kanpo haurrentzat euskarazko aisialdia eskaintzen duen Uda Leku elkarteak Baionan eta Hendaian dituen egoitzez gain haurrei harrera egiteko «etxettoak» sortu nahi ditu. Azken horien eraikuntza sinbolikoak eginen dira Nafarroa Beherea eta Lapurdiko lau hiritan heldu diren asteetan.
Reconocimiento a la Fundación Ilundain y Esther Pagola
Nafarroa cuenta con un Juzgado de Violencia sobre la Mujer
Gimnasioa eskatu dute Etxaurren ikastolakoek
«Blindaje» de las obras en el solar del Euskal Jai
Persiste la amenaza sobre el gaztetxe de Urduña
Garai berrietara egokitu dute Amurrioko Udala
Kanpoaldean izan ezik, egungo azken joerak edonon aurki daitezke Amurrioko udaletxe eraberrituan. Bi urtez obretan egon ostean, duela bi hilabete inguru jarri ziren martxan bulego berriak. Atzo eguerdira arte, ordea, ez zen eraikina ofizialki inauguratu. Irisgarritasun legera egokitu eta erabilgarritasun eremua nabarmen handitu da. 1.382.000 eurotik gora behar izan dira egun duen itxura lortzeko.
  CopyrightGara | Kontaktua | Norgara | Publizitatea |  rss