GARA > Idatzia > Ekonomia
kronika | muxikako industria gunea

«Zentzugabea» bazen ere, inposaketa argiago ikusten da orain, beste aukera bat dagoenean

Busturialdeko zenbait eragilek Muxikako industria gunearen proiektuaren kontrako iritzia adierazi nahi izan dute. Izan ere, egitasmoari akats ugari ikusi diote, ingurumenean eraginak izango lituzke eta nekazaritzarako lurzoruak hartuko lituzke. Azaldu dute, lehen ez zeukala justifikaziorik, baina orain Gernika-Lumoko Udalbatzak Ibarrako industrigunea bultzateko ekimena martxan jarri duenetik, are gutxiago.



Volatilidad en los precios del crudo antes del parón navideño

Los precios internacionales del petróleo vivieron una semana de volatilidad en víspera del receso navideño debido al descenso de las reservas de crudo almacenado en Estados Unidos y a otros datos económicos emitidos en ese país, el principal consumidor energético del planeta. La IV cumbre de Petrocaribe, inaugurada el viernes en Cuba en presencia del presidente venezolano, Hugo Chávez, también protagonizó la semana.




Condenan por «vulneración de derechos laborales» al Ayuntamiento de Dulantzi

La Sala de lo Social del Tribunal Supremo ha condenado al Ayuntamiento de Dulantzi de Araba por «vulneración de los derechos fundamentales» en el ámbito laboral. La bibliotecaria fue agredida en varias ocasiones y no evaluaron los riesgos del trabajo.




Igo