GARA > Idatzia > Euskal Herria

Tras la resaca del primer día, gasteiz vive hoy su día grande

Aún hay quien ayer no quemó todos los cartuchos, y hoy, el día grande de las fiestas de gasteiz, guarda energía para rendir tributo a la virgen blanca

p031_f01_199x092.jpg

Josune VELEZ DE MENDIZABAL

El txupinazo desgasta y no veas cómo. Si bien ayer los 40 grados de calor afectaron de pleno a miles de gasteiztarras, hoy, el día de la patrona exige un mínimo de intención en honor a las fiestas que nos brinda la Andra Mari. Ofrendas florales, vaquillas, actuaciones infantiles, comidas populares en recuerdo a los presos y actos de los más variopintos componen el programa de hoy desde bien iniciada la mañana.

A pesar de que habrá quien se haya metido a la cama con el sol y sea incapaz de atarse hoy las abarkas, en cualquiera de los casos, y como hay gustos para todos, hoy la fiesta seguirá pegando tan fuerte, o más, que ayer. Las calles se vestirán de neskak y blusas y rezumarán juerga.

EGITARAUA

TXOSNETAN:

17.00 Sebastopoleko Titiriteroak, pailazoak eta zirku tailerra.

23.00 Txosnetako eskenatokian Andoaingo Kauta taldeak joko du eta ostean Neubat Gasteizko taldea arituko da euren erritmoekin.

GAZTETXEAN:

23:00 Reggae doinuak Green Valley eta Slum Quartet Gasteizko taldeen eskutik.

ALDE ZAHARREAN:

15.00 Amnistiaren aldeko mugimenduaren herri bazkaria Landatxo kiroldegian.

BLUSAK ETA NESKAK:

13.15 Ikurrinari urteroko omenaldia egingo dio Blusen eta Nesken Batzordeak. Aurten Jose Maria Bastidari -«Txapi» ezizenez ezaguna- egingo diote omenaldia.

ERDIGUNEAN:

10.30 Andra Mari Zuriaren irudiari, San Migueleko elizan, Blusen eta Nesken lore eskaintza.

11.00 Bigantxak zezen-plaza berrian.

12.00 Lehenengo Guraso eta Seme-alaben Lasterketa Txolitxo Blusen eta Nesken koadrilak antolatuta. Dato kalean izango da.

24:00 Foru Plazan Nena Daconte abeslariaren kontzertua.

24.00 Aihotz Plazan (Matxeten) Gozategi taldearekin dantzaldia.

Imprimatu 
Gehitu artikuloa: Delicious Zabaldu
Igo