GARA > Idatzia > Eguneko gaiak
Naziek hildako busturiarrari omenaldia Alemanian

Iragana ezagutu, oraina lasaitasunez bizitzeko

Duda-muda, beldur eta aldi berean gogo biziz. Anton Gandarias gernikarra bihar abiatuko da Alemaniako Flossenbürgera, zer topatuko duen jakin gabe, zein sentimenduk hartuko duten zalantzan, baina pozik, orain sei urte abiatutako bideak osabari aitortza ekarri baitio, erakusketa handi batean panel bat eskainiko diote-eta.


Lehendabiziko Cro-Magnongo gizakiak ulertzeko gakoa, Izturitzeko harpeetan

zken hamar urteetan Izturitzeko harpeak miatu eta miatu dabiltza hainbat ikasle eta zientzialari. Miaketako emaitzen arabera, Izturitzeko harpeek balio arkeologiko handia dute. Neanderthalgo eta Cro-Magnongo gizakien arteko txandakatze garaia hobeto ulertzeko Europako gune arkeologiko garrantzitsuena da Izturitzekoa. A


proceso de paz en Irlanda

Un proceso político, dos alto el fuego y la cuestión del decomiso

El alto el fuego declarado por el IRA el 31 de agosto de 1994 fue una de las piezas centrales del puzzle del proceso de paz y quizás por ello ha pasado al calendario de fechas claves en la historia reciente irlandesa. Sin embargo, en el día de hoy se celebra el décimo aniversario de la que fue realmente la declaración de alto el fuego definitivo de la organización republicana, después de que reanudara su campaña en febrero de 1996.


ANÁLISIS

Londres arría la bandera

Londres acaba de hacer público un informe del Ejército británico en el que reconoce que la victoria militar sobre los republicanos irlandeses era imposible y en el que alababa la entrega y capacidad de la organización IRA.


Igo