GARA > Idatzia > Eguneko gaiak
Korrika 16-ren bukaera

«Sentitu, pentsatu eta ekin euskaraz!» oihukatuz, hurren arte esan du Korrikak

Korrikari ongi etorri esan zion Tuterak martxoaren 26an, eta hurren arte esan zion Gasteizek atzo. Jende uholdea bildu zen Arabako hiriburuko Andra Mari Zuriaren plazan eguerdi partean, eta beste hainbeste ibili zen goiz osoan lekukoari laguntzen. Pirritx eta Porrotxek irakurri zuten amaieran egurrezko lekukoan gordeta egon den idazkia. Zabaldutako mezua, kontuan hartzekoa: «Bihotza, burua, eskuak! Sentitu, pentsatu, ekin!», betiere, euskaraz.


Final de Korrika 16

Gasteiz se vuelca con la Korrika y le ofrece el ongietorri que se merece

En Gasteiz se comenta que desde que se remodeló la plaza de la Virgen Blanca es muy difícil llenarla. Ayer, sin embargo, ofreció una imagen espectacular por las decenas de miles de personas que asistieron al final de Korrika 16. A partir del mediodía, todo el centro de la ciudad se llenó de color.


Éxito del balonmano femenino vasco

Akaba Bera Bera levanta su segunda Copa tras reventar al Elda en la final

Akaba Bera Bera se proclamó campeón de la trigésima edición de la Copa, al imponerse por 19-25 al Elda en la localidad alicantina de Monóvar. Las donostiarras se han convertido en especialistas de un torneo del que han disputado las cuatro últimas finales, de un total de siete, y han levantado el trofeo en 2007 y 2009. También se han ganado un sitio en la Recopa.


Igo