GaraAzkenak - Paperezkoa - English Edition  |  Le Journal
EUS | ES | FR | ENG
 » PAPEREZKOA
  -Aurkibidea
  - EuskalHerria
- Jendartea
- Ekonomia
- Iritzia
- Mundua
- Kultura
- Kirolak
 » AZKENORDUA
 » ENGLISH EDITION
 » DOSIERRAK
 » DOKUMENTUAK
 » IRUDITAN
 » HEMEROTEKA
 » Produktuak
Gara > Idatzia > Kultura 2006-11-17
Basterretxea presenta obra inédita en Bilbo
Néstor Basterretxea es uno de los artistas vascos con mayor presencia en el ámbito de la escultura pública. Sin embargo, no es habitual verle en las galerías de arte. Por ello, Windsor Kulturgintza brinda una ocasión única para contemplar la pintura del artista bermeano afincado en Hondarribia. Lo es, además, porque exhibe un conjunto de piezas creadas en 1986 y que no habían salido de su estudio, inspiradas en el bombardeo de Gernika.
Toti MARTINEZ DE LEZEA | Escritora
«La mujer es la principal víctima de las guerras de ayer, hoy y mañana»
La Bretxa, como el topónimo indica, fue un agujero, el agujero en la muralla de Donostia por el que, el 31 de agosto de 1813, las tropas angloportuguesas penetraron en la ciudad y la destruyeron, después de hacer una escabechina entre sus habitantes, que los recibían como libertadores. «La Brecha» es el título que Toti Martínez de Lezea ha escogido para su nueva novela, en la que recrea aquellos hechos como excusa para denunciar la situación de la población civil en tiempos de guerra y, especialmente, la de las mujeres. «La brecha se abrió en el muro, pero también en el corazón, en la vida, de las personas que vivieron aquellos aciagos días», afirma la escritora gasteiztarra.
El museo de Bellas Artes de Bilbo recibe en depósito seis esculturas
La FNAC Bilbao prepara una gran inauguración
El sello Babel reunirá a seis grupos en una fiesta-concierto en Durango
Mahai-inguru batek itxiko ditu Iruñeko folklore jardunaldiak
Lertxundiren biografia berritua kaleratu du Feitok
Euskal kantari sakon eta esanguratsuenaren bizitza eta obrara gerturatzen den lana kaleratu du Alvaro Feito kazetariak, oriotarraren ibilbide artistikoak 40 urte betetzen dituen honetan. Lehendik ere egina zuen Benito Lertxundiren biografia, baina hura gaurkotutako eta formatu zein diseinu berriaz egindako edizioa da honakoa. Berritasunik ere badu gainera.
«(Un)commonsounds» jardunaldiak musikaren inguruko azterketa soziala eskainiko du Artelekun
Reclaman una asociación vasca de artistas visuales
Beheko sua piztuta entzun beharreko gabon-kantak Elkarren disko batean
Eguberrizaleek, egun horietan samurtzen diren pertsonek, mauka polita izan dezakete esku artean, atzo kaleratu baitzuen Elkar diskoetxeak Donostiako Udaleko Txistulari Taldeak eta Mariaren Bihotzaren Abesbatzak elkarrekin egin duten diskoa. Bertan, hamahiru gabon-kanta bildu dituzte. «Badaude batzuk erabat hunkigarriak direnak, baina badaude gabon-kanta ganberro samarrak ere», esan zuen Jose Inazio Ansorenak. Edonola ere, beheko sua piztuta entzutekoak dira.
  CopyrightGara | Kontaktua | Norgara | Publizitatea |  rss