GaraAzkenak - Paperezkoa - English Edition  |  Le Journal
EUS | ES | FR | ENG
 » PAPEREZKOA
  -Aurkibidea
  - EuskalHerria
- Jendartea
- Ekonomia
- Iritzia
- Mundua
- Kultura
- Kirolak
 » AZKENORDUA
 » ENGLISH EDITION
 » DOSIERRAK
 » DOKUMENTUAK
 » IRUDITAN
 » HEMEROTEKA
 » Produktuak
Gara > Idatzia > Jendartea 2007-01-25
Elur ekaitza
Elur eskean aritu eta etorritakoan aurpegirik onenarekin jaso dute askok
Zuriturik esnatu zen atzo Euskal Herria, baina batean eta bestean bota zuenaren artean bazen aldea. Itsasertzean, ikusteko adina; mendialdean, berriz, ibiltzerik ere ez zegoen. Hainbat herritan, ordea, ohituta daude nonbait elurretara, eta batera edo bestera ez dute moldatu ezinik izaten. Gustura hartu dute elurrak utzitako irudia, eta tartean bada oraindik ere elur gehiagoren eske dagoenik.
TEMPORAL DE NIEVE
Las vías de la red principal sufren los más graves problemas de tráfico
Más que la propia nieve, de nuevo ha sido la falta de previsión o de medios adecuados la que provocó ayer los incidentes más graves en las principales vías de comunicación de Euskal Herria. Apenas se produjeron accidentes relevantes, por lo que el protagonismo fue para los «cortes técnicos» en las autovías del Leitzaran y la Sakana, y el cierre de la A-8 entre Zarautz y Donostia. En los aeropuertos de Noain y Foronda se registraron retrasos en algunos vuelos.
Elur ekaitza
Elurteak kalte handiak eragin ditu Europa osoan
Euskal Herrian ez ezik, urteko lehenengo elurte gogor hau Europa osoan ari da kalte handiak eragiten. Elurrak hainbat errepide eta aireportu itxiarazi ditu, eta haizeak ere kalte ugari sortu du, Estatu espainolean kasu, adineko emakume batek bizia galdu baitu.
La peor parte está todavía por llegar a Euskal Herria
Agrede a su ex compañera en presencia de su hija de siete años
Un juez archiva las denuncias de presos de Langraiz
El titular del Juzgado de Instrucción número 2 de Gasteiz ha archivado las denuncias presentadas por cuatro presos de Langraiz por presuntas amenazas y coacciones o vejaciones contra el ex subdirector de Seguridad y el ex director de la cárcel alavesa. El archivo será recurrido por Salhaketa.
Un tiempo dedicado en enfermería para dar cobertura a la maltratada
Aislar a la víctima del presunto maltratador; fomentar un clima de tranquilidad; provocar la expresión de las emociones de quien ha sido agredida. Son prácticas recogidas en el protocolo que se aplica en el Servicio de Urgencias del hospital de Cruces, en los casos de presuntas víctimas de violencia de género.
  CopyrightGara | Kontaktua | Norgara | Publizitatea |  rss