«Guztiekin» hitz egitearen aldeko aldarria Kortaren omenaldian

Hamahiru urte bete ziren atzo Joxe Mari Korta Zumaiako enpresaria ETAren eraso baten ondorioz hil zenetik. Urteurrenaren harira, dekalogo bat aurkeztu zuen Bidetik Fundazioak, bizikidetza eraikitze bidean «guztiekin» hitz egin behar dela azpimarratuz, «nahiz mingarria gertatu inoiz». Alderdi politiko gehienetako ordezkariek hartu zuten parte ekitaldian eta lehen aldia izan zen Sortuko ordezkari batek ere gisa honetako omenaldi batean esku hartu zuela.


Amenazas de muerte a dos electos de Baztan por poner la ikurriña

Una desconocida Agrupación de Nacionalistas Navarros envió el pasado día 19 de julio una carta dirigida a la alcaldesa de Baztan y el alcalde jurado de Elizondo, en la que les comunica que han sido «condenados a muerte» por no cumplir la Ley de Símbolos. La misiva les ordenaba retirar todas las ikurriñas y banderolas de presos de las calles antes del día 21 de julio, celebración del Baztandarren Biltzarra.


El Ayuntamiento afirma que no hubo fallo de seguridad en la zona de obras de Urgull

Tras la reunión extraordinaria de la Junta de Portavoces, el alcalde de Donostia informó de que la muerte de Mikel Arzak se produjo por «una serie de casualidades nefastas». Juan Karlos Izagirre señaló que no hubo fallos en las medidas de seguridad de la zona en obras.




Patxi Fernández rechaza las acusaciones sobre el rescate en el montón del encierro

Después de que la Comisión de Personal de la Policía Foral afirmara que los mandos dieron orden de no actuar ante el montón que se creo durante el encierro del 13 de julio, el «número dos» de Interior niega las acusaciones. No obstante, promete abrir una investigación.




Lekeitioko gaztetxea Abaroa jauregian ari dira eratzen, aukerak aztertu bitartean

Gaztetxearen aldeko aldarrikapena eta borroka zabaltzen ari da Lekeition aspaldian. Duela hilabete fraideen eraikinean saiatu ondotik, Abaroa jauregia okupatu dute orain eta Udalarekin negoziatzen ari dira.