GaraAzkenak - Paperezkoa - English Edition  |  Le Journal
EUS | ES | FR | ENG
 » PAPEREZKOA
  -Aurkibidea
  - EuskalHerria
- Jendartea
- Ekonomia
- Iritzia
- Mundua
- Kultura
- Kirolak
 » AZKENORDUA
 » ENGLISH EDITION
 » DOSIERRAK
 » DOKUMENTUAK
 » IRUDITAN
 » HEMEROTEKA
 » Produktuak
Gara > Idatzia > Kultura 2006-05-26
Iazko seikote berarekin jokatuko da bihar Gasteizen Arabako bertso finala
Gauzak aldatuz doaz baina mantso samar Arabako bertsolaritzan. Gazteen belaunaldi bat burua goititzen ari bada ere, Otamendi, Perea eta Zigor Enbeita dira oraindik ere, orain hamar urte bezalaxe, lehen lerroan ageri direnak. Iazko partaide berak izango dira bihar Jesus Guridi kontserbatorioko aretoan jokatuko den finalean. Berritasunik ere bada, ordea: Zigor Enbeita geratu zen sailkapen buru finalerdietan eta hari dagokio txapelaren bila lehiatzea.
Antzerki Astea antolatu du beste behin Goaz-ek Deban
Martin ANSO
Baroja, a contrapelo
miguel sanchez-ostiz clausuro ayer las jornadas «baroja y el pensamiento», que se han desarrollado en Donostia. Con el KM inusitadamente abarrotado, sanchez-ostiz defendio que, si la obra de baroja sigue viva, es en buena medida gracias a sus ideas, a que penso «a contrapelo»
FESTIVAL DE CINE DE CANNES
Los franceses aplauden a sus héroes norteafricanos 60 años después
Sesenta años después de dar su vida a una metrópoli lejana que ni siquiera guarda su memoria, los soldados de las ex colonias norteafricanas francesas recibieron ayer el aplauso más largo y emotivo brindado en el certamen de Cannes. Esta impecable película consiguió elevar el nivel de la representación francesa en la competición por la Palma de Oro.
Bollywood se traslada por unos días a Bilbo
La ciudad de Bilbo y, en concreto, el museo Guggenheim y sus exteriores, dan muy bien en el cine. Eso deben pensar los directores y productores que eligen como plató esta ciudad. Si hace unos años el mismísimo James Bond se descolgaba por una fachada de la capital vizcaina, estos días otra estrella, ésta hindú, se echa unos bailecitos a la sombra del titanio. Es «Sivaji», rodada en tamil, una superproducción más de la industria de Bollywood.
Ciento trece artesanos se dan cita en la Feria de Getxo
Mikel Laboa precederá a Bob Dylan en el concierto que ofrecerá en Donostia
Mikel Laboa actuará junto a Bob Dylan y Macaco el próximo día 11 de julio en la playa de la Zurriola. Los organizadores del recital, los responsables del Festival de Jazz, anunciaron ayer los nombres de los cantantes que acompañarán al músico estadounidense. El concierto será gratuito pero no benéfico, según explicó ayer Miguel Martín, y calculan que asistirán entre 25.000 y 30.000 personas a la cita. El coste del montaje será de 600.000 euros, la mitad de los cuales será para Dylan.
Fontcuberta y Calvo Serraller coinciden en el Photomuseum
Edorta Agirre: «Etxeek ez dute aurki sukalderik izango»
Antropologia, soziologia edo filosofia? Denetik du Edorta Agirrek atzo aurkeztu zuen «Baietz okerreko bidea aukeratu!» saiakerak. Gainera datorkigun gizartearen elikatzeko ohitura makurrak salatzen ditu, gaurkoari buruzko gogoetaren bitartez. Asisko Urmenetak umore tantak jarri dizkio Olariagak maketatu eta Alberdaniak argitaratu duen liburuari.
  CopyrightGara | Kontaktua | Norgara | Publizitatea